Leopard having a lunch break
The Leopard – one of the Big 5 and some of the most amazing animals to encounter in the wild.
We came across this female during a late morning game drive – she had a kill nearby and was resting in the shade as noon was coming up. What an amazing and fabolous creature.

Nature is simply amazing. One of the reasons I am in Love with the african continent.
Amazing things to see there!

If you raise a leopard, it breaks your neck.

 

Der Leopard – einer der Big 5 und einige der erstaunlichsten Tiere in der Wildnis zu begegnen.
Wir trafen diese Frau während einer späten Morgenspazierfahrt – sie hatte eine Tötung in der Nähe und ruhte sich im Schatten aus, als der Mittag bevorstand. Was für eine erstaunliche und fabelhafte Kreatur.

Die Natur ist einfach unglaublich. Einer der Gründe, warum ich in den afrikanischen Kontinent verliebt bin.
Tolle Dinge dort zu sehen!

Erziehst du einen Leoparden, so bricht er dir das Genick.

 

Share: