About me

A few words about me and my work and how you can contact me or send an inquiry.
So please get in touch if you have any questions at all. I love talking with people about the craft that I love.

Ein paar Worte über mich, meine Arbeit und wie Ihr mich kontaktieren oder eine Anfrage senden könnt.
Wenn Ihr Fragen habt, meldet Euch einfach. Ich habe immer Spaß daran mich über die Arbeit die mir am Herzen liegt auszutauschen.

 

ADDRESS

Geharting 2
83135 Schechen, Germany

PHONES

+49 8039 400 90 88
+49 176 304 98 516

EMAILS

profittphotography@gmx.com

Ihave not swum with great whites, nor have I been cave diving in Mexico, but….

Join me in my road trip in discovering our globe. I have travelled to many far away places, all the while creating a multitude of still and moving pictures for myself and others in this ever evolving journey, with the ultimate life goal to be as creative as possible towards everything I endeavour and come across.

Being stuck on a lonely island, I would go insane without photography, extraordinary food, my husband Barton and our four Catahoulas.
Adventure, storytelling and creative innovation makes my heart beat faster; and sharing all of this online with the world makes my soul sing!

Animals and nature that surrounds us have a special place in my heart and I’m very grateful for every single moment I was able to experience thus far, to be able to travel and explore the world around us, to capture moments that are special to me and hopefully to others too.

I can find humour in anything and believe deeply in teamwork, community, and collaboration.
Let’s be friends, better yet: let’s set course to Antartica!

Tina Profitt Photography

Ich bin noch nicht mit großen weißen Haien geschwommen, oder war in Mexiko Höhlentauchen, aber….

begleitet mich auf meinem Road Trip, immer dabei unsere Erde weiter zu entdecken.
Ich bin zu vielen weit entfernten Orten gereist und habe während dieser Reisen eine Vielzahl von Fotos und bewegten Bildern für mich und andere erschaffen, mit dem Ziel, so kreativ wie möglich zu sein in allem, das ich anstrebe.

Gestrandet auf einer einsamen Insel, würde ich ohne Fotografie, außergewöhnlich gutes Essen, meinen Mann und unsere vier Catahoulas verrückt werden.
Abenteuer, Geschichten erzählen und kreative Innovationen lassen mein Herz höher schlagen; und all das online mit der Welt zu teilen, darum gehts!

Die Tiere und die Natur, die uns umgeben, haben einen besonderen Platz in meinem Herzen.
Ich bin so dankbar für die vielen besondere Momente, die ich während meiner Reisen einfangen konnte und die mir und hoffentlich auch anderen etwas besonderes bedeuten.

Ich kann so gut wie über alles lachen und glaube fest an Teamarbeit, Gemeinschaft und Zusammenarbeit.
Lasst uns Freunde sein, besser noch: Lass uns gemeinsam Kurs auf die Antarktis nehmen!

 

 

SAY HI

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message